Копилинк ООД осигурява гаранционен и извънгаранционен сервиз на копирни машини, принтери, факс апарати, мултифункционални устройства. Всички сервизни инженери на КОПИЛИНК са преминали специализирани обучения и са сертифицирани за извършваните от тях ремонти. Фирмата предлага допълнителни възможности за сервизна поддръжка - закупуване на допълнителна гаранция при стандартните условия на производителя, абонаментни договори за сервизна поддръжка и др. КОПИЛИНК има изградени сервизни бази в цяла България.
РЕГИОНАЛНИТЕ СЕРВИЗНИ ЦЕНТРОВЕ НА „КОПИЛИНК” ЕООД:
СЕРВИЗНА ДЕЙНОСТ
Нашата цел е непрекъснато поддържане на ефективна организация на сервиз, бързи и качествени ремонти, наличие на широк набор резeрвни ресурси на сервиза.
Сервизни специалисти
Сервизните специалисти имат сериозен опит в инсталирането, поддръжката и ремонта на офис техника. Техническата квалификация се придобива изцяло според високи изисквания и стандарти, като всеки сервизен специалист преминава процедура по сертифициране за определена продуктова група.
Как работи сервизът?
Време за реакция
Сервизът е в състояние да реагира на всякакви заявки за гаранционно или извънгаранционно обслужване в рамките на 1 - 2 работни дни. В определени случаи и при предварително договорени условия (например абонамент), този срок може да бъде редуциран до 2 часа в градовете, в които имаме сервизни центрове, и до 6 часа на останалите места.
По Програмата за качество на сервизното обслужване, съобразена с европейските норми, се ползват следните услуги:
Оборотна техника
Предоставянето на оборотна техника с аналогични параметри на дефектиралата за времето на ремонта е изключително предимство за клиентите ни. Разнообразните резервни части и големите складови наличности дават възможност за предоставяне на всякаква техника.
Място за извършване на ремонтите
За по-голямо удобство на клиентите ни големите и тежки устройства се ремонтират на място. Проблемите с другите видове техника се отстраняват в сервизните центрове на Копилинк.
СЕРВИЗНИ УСЛУГИ
Гаранционно и извънгаранционнo обслужване
Сервизът извършва гаранционно и извънгаранционно обслужване на цялата гама офис техника на Konica Minolta, Brother и Toshiba, както и на други марки офис техника.
Абонамент
Това е удобна форма на сервизна поддръжка в дългосрочен план с предварително договорени завишени изисквания (време на реакция, оборотна техника, профилактика, работа в извънработно време и др.). При нея се заплаща определена месечна или тримесечна абонаментна такса, независеща от вложения труд. Ако техниката е извън гаранция, резервните части се заплащат отделно. Освен за доставена от нас техника, ние поемаме такива ангажименти и за техника от други доставчици.
Днес 22.02.2014 Copy.bg е с изцяло нов облик и функционалности благодарение на съвместните ни усилия с уеб агенцията Dreamstudio. От много време искахме да предоставим на нашите клиенти една съвременна и стабилна платформа с богат избор от IT продукти и...
23.02.2014 г.
“Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, съфинансирана от Европеиския социален фонд на Европеиския съюз“. ПРОЕКТ BG051PO001-2.3.02-0284 „С безопасен труд по пътя на успеха” договор № ESF-2302-01-07012 Бенефициент: „КОПИЛИНК”...
28.02.2013 г.
Ето и няколко полезни съвета как всеки би могъл да спомогне за опазване на природата и околната среда на работното място: 1. Изключвайте офис техниката, когато не я използвате- копирните машини, принтерите и другите устройства в офиса използват значителен обем електроенергия,...
26.04.2012 г.
IT средите са много динамични - при тях важи максимата, че промяната е константна величина. Това важи с пълна сила и за копирната индустрия. Някои производители напускат Българския пазар, други тепърва навлизат или сменят представителите или дилърите си. Трети...
25.04.2012 г.